Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PHU Robert Kostrzewa
ul.Kolejowa 19
98-300 Wieluń

Poniżej formularz reklamacyjny. Prosimy o wypełnienie, podpisanie i przesłanie oryginału wraz z reklamowanym towarem.

PHU Robert Kostrzewa

ul. Kolejowa 19

98-300 Wieluń

trampoliny@op.pl

Formularz reklamacji z tytułu......................................

…………………………… , ……………………………(data, miejscowość)

………………………………………
(imię i nazwisko Klienta)
………………………………………
…………………………………………
(adres Klienta do korespondencji)
…………………………………………
…………………………………………
(numer telefonu/email do kontaktu)
 REKLAMACJA
Data powstania wady:.............................................
Oświadczam, że zgłaszam reklamację w sprawie umowy sprzedaży, zawartej w dniu ………………………………………… i dotyczącej zakupu następującego towaru:
 
1) ………………………………………………………………………………….. za cenę …………………………………………,
2) ………………………………………………………………………………….. za cenę …………………………………………,
3) ……………………………………………………………………………..…… za cenę ………………………………………….
 Powyżej wskazany towar jest wadliwy, ponieważ …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
 
Do niniejszej reklamacji załączam/nie załączam* fotografie obrazujące ww. wadliwość towaru.
 
Powyżej opisana niezgodność towaru z umową jest istotna/nieistotna*.
 
W związku z powyższym, w razie uznania reklamacji, żądam**:
1) przedstawienia przez Sprzedawcę propozycji w zakresie usunięcia wady albo
2) żądam wymiany towaru na nowy albo
3) zamiast wymiany rzeczy żądam usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przyjmuję do wiadomości, że przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru bez wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby mnie inny sposób zaspokojenia
4)…………………………………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
 
Mam świadomość, że przekazane przeze mnie dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem tej reklamacji oraz spełnieniem związanych z nią żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Wiem, że przysługuje mi prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 
…………………………………………
(imię, nazwisko i podpis Klienta)
 
Informacja dodatkowa od Sprzedawcy:
Przekazane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celach związanych z wykonaniem Państwa reklamacji oraz spełnieniem związanych z nim żądań i to na zasadach określonych w odpowiednich przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora danych dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, lub sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji zostało zawartych w dokumencie „Informacje od administratora danych osobowych”.
 * niepotrzebne skreślić.
** należy dokonać wyboru, a pozostałe skreślić.
 

 


 

 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PHU Robert Kostrzewa
ul.Kolejowa 19
98-300 Wieluń

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Koszty dostawy nie są ceną za towar. Nie podlegają zwrotowi.

 

Warunki

 

Towar musi być nie używany i dokładnie tak samo spakowany. Folie, styropiany i karton nie uszkodzone. Proszę mieć wzgląd na to, że ten towar musi się nadawać do sprzedaży i postawić się w sytuacji Klienta, który otrzyma ten towar w przyszłości. W przypadku nie dotrzymania tych warunków, należności za towar nie zostaną zwrócone.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl