Zapisz się i zyskaj 5% rabatu.
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Dodatkowo otrzymasz 5% rabatu na pierwsze zakupy.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Czas i koszty dostawy
 Ze względu na koronawirusa, zgodnie z zaleceniami firm kurierskich i w trosce o Państwa zdrowie, chwilowo zawieszamy możliwość wyboru przesyłek pobraniowych. Wierzymy, że wkrótce przestaniemy się bać kontaktów bezpośrednich. Życzymy zdrowia!
 
ZAKUPY POWYŻEJ 299 ZŁ DOSTARCZANE SĄ BEZPŁATNIE.

Koszt dostawy jest uzależniony od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy. Wszystkie opcje będą widoczne po dodaniu towaru do koszyka. Poniżej przykładowe ceny wysyłki kurierem GLS. Oferujemy również Paczkomaty i Kuriera Inpost oraz List Polecony PP.

Waga paczki Przelew/Płatność online Płatność
za pobraniem

Do 1 kg

Do 2,7 kg

Do 30 kg

Do 25 kg

Do 30 kg

12 zł - Kurier GLS

14 zł - Kurier GLS

15 zł - Kurier GLS 

12 zł Paczkomat max. 41x38x64cm

14 zł - Kurier Inpost

17 zł - Kurier GLS

19 zł - Kurier GLS

20 zł - Kurier GLS

--------------------

19 zł - Kurier Inpost

Do 60 kg 30 zł - Kurier GLS

 

35 zł - Kurier GLS

 

Do 90 kg 60 zł - Kurier GLS

 

65 zł - Kurier GLS

 

Paleta 140 zł - inna firma 150 zł - inna firma
 
Przesyłki o wadze do 800 g możemy zrealizować listem poleconym priorytetowym, po przedpłacie, w cenie 9 zł.
 
Czas dostawy
Wysyłka: natychmiast (zamówienia do godz. 12.00 w dni powszednie) - wszystkie towary we własnym magazynie.
Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi od 1-3 dni roboczych.
 
Proszę dokładnie obejrzeć paczkę przy odbiorze. W przypadku podejrzenia, że coś może być uszkodzone (np. wgniecone opakowanie) i po sprawdzeniu okaże się, że tak jest, proszę zażądać od Kuriera sporządzenia protokołu szkody. Jeśli taki protokół jest sporządzony, a w nim opisane dokładnie uszkodzenia, my wysyłamy Państwu natychmiast nowy towar, a sami zajmujemy się reklamacją w firmie kurierskiej. Po odbiorze przesyłki Klient ma 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia do firmy kurierskiej - ale w tym przypadku firma kurierska przeważnie odmawia przyznania racji Odbiorcy. 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl