Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach. Odbierz 2% rabatu!
1. Na czym polega program lojalnościowy?
Za każde wydane w sklepie 100 zł, otrzymujesz 2 punkty. 1 pkt = 1 zł. Gdy zostaniesz naszym Klientem (rejestracja w sklepie) po każdym zakupie ilość punktów wzrasta. Kiedy uznasz to za konieczne, wymienisz punkty na potrzebny towar.
2. Czy mogę dokonać zakupu przez telefon?
Tak. Jednak zakupy, co do których wybiorą Państwo płatność przy odbiorze, wymagają formy pisemnej - sms lub email.
3. Czy mogę zwrócić towar w ciągu 14 dni?
Tak. Towar musi być nie używany i dokładnie tak samo spakowany. Folie, styropiany i karton nie uszkodzone. Proszę mieć wzgląd na to, że ten towar musi się nadawać do sprzedaży i postawić się w sytuacji Klienta, który otrzyma ten towar w przyszłości.
4. Czy muszę informować sklep, jeżeli chcę otrzymać fakturę imienną (bez NIP)?
Tak. W przypadku braku takiej informacji wystawiamy paragon fiskalny. Umieszczamy go zawsze w woreczku z listem przewozowym. Aby otrzymać faturę imienną proszę zaznaczyć pole wyboru: "Faktura imienna", podczas składania zamówienia.
5. Czy mogę otrzymać fakturę, podczas gdy pierwotnie nie wybrałem tej opcji?
Od 1 stycznia 2020 r obowiązują nowe przepisy, które nie pozwalają na wystawienie faktury do paragonu, nawet po jego odesłaniu. Prosimy o przemyślany wybór dowodu zakupu, gdyż zmiany nie będą możliwe.